A Star Riderek azok a játékosok, akik fizetett tagsággal rendelkeznek, melynek köszönhetően az egész játék, az összes különleges funkció elérhető számukra. További információért a Star Rider-rel kapcsolatban kattints ide.
Az összes tagság (kivéve az állandó Star Rider tagságot, vagy a mobilról történő fizetéssel vásárolt tagság) előfizetés, ami azt jelenti, hogy minden általad választott időszakban fizetsz egy megadott összeget. Ezek az előfizetések a válaszott időszakonként automatikusan megújulnak, amíg az előfizetést nem törli a játékos. Az előfizetés bármikor törölhető az alábbi linken. Olyan fizetési módok amelyek elfogadják a Visa, Mastercard, Paypal, iDeal, Girporay és Sofort szolgáltatókat
Ha mobillal vásárolsz tagságot, az csak az adott időszakra szól (nem tudjuk automatikusan megújítani). Minden alkalommal, amikor a Star Rider lejár a felhasználóknak kell gondoskodni a tagság megújításáról. A fiókodba bejelentkezve láthatod, meddig érvényes a tagságod.
Az állandó tagság hozzáférést biztosít a játékhoz, a Star Stable működése alatt. Az állandó Star Rider játékosok hozzáférnek a rendszeres heti frissítésekhez és minden szombaton 100 Star Coinsban részesülnek. Ez azt jelenti, hogy csak egyszer kell fizetni a tagságért, ami után állandó Star Rider leszel. Élvezd ki a Star Rider nyújtotta csodás lehetőségeket, ami mellett az állandó tagságod megvásárlásakor 1200 Star Coinsal jutalmazunk! Moorlandon egy különleges üzlet is található egyedi ruhákkal és felszereléssel az állandó Star Riderek számára!
Star Stable nem tárol semmilyen fizetéssel kapcsolatos információt, az összes fizetés külsőleg, biztonságosan történik, melyről megbízható fizetési szolgáltatók, mint például a PayPal vagy a Adyen gondoskodik.
Jelenleg nem fogadunk el pre-paid kártyákat. Olyan bankkártyákkal lehet fizetni, melyek bakszámlához kötöttek.
Természetesen! Különleges hivatalos üzletünkben Star Coins és Star Rider tagságok is vásárolhatók, melyekhez egy gyönyörű, egyedi képeslap is jár. Ajándékcsomagjainkat a weboldalon, az "Üzlet" fülre kattintva tekintheted meg.
A tagság lejártával nem lesz számodra elérhető semmilyen Star Rider funkció, nem tudsz majd belépni a Star Rider területekre sem. Ennek ellenére a fiók érintetlen marad, a karakter és a lovak ugyanazon a szinten maradnak és nem veszítesz el semmit, amit korábban szereztél. Ne felejtsd el a legszükségesebb felszereléseidet, a lejárat előtt, áttenni a hátizsákodba.
A promóciós kódok egyediek, melyek különleges lehetőségeket biztosítanak (pl. ingyenes Star Coinst). Ezek csak egyszer használhatók fel (miután egy kóddal kiváltottad a kedvezményt, és azt odaadod barátodnak, barátnődnek a kód már nem fog működni). Alkalmanként ellátogatunk különböző eseményekre (pl. Lovas rendezvényekre) ahol a látogatókat promóciós kódokkal várjuk.
Néhány promóciós kód csak bizonyos felhasználók számára, egyes országokban érhető el.
Az előfizetés törléséhez jelentkezz be a Star Stable fiókodba, kattints a Profil fülre, majd az Előfizetés törlése gombra.
Amikor törlöd az előfizetésed, akkor a Star Rider tagságod nem fog többé automatikusan megújulni. Addig még Star Rider maradsz, ameddig a korábbi tagságod le nem jár. A Star Rider lejárta után is elérhető lesz számodra a játék ingyenes része, és semmit sem veszítesz el, amit korábban a játékban megszereztél.
Az Adyen az új fizetési partnerünk, aki a bankkártyás-, e-wallet- és banki átutalásos fizetésekért felelős. A fizetési oldalukat a saját weboldalunkon használjuk, hogy ezzel tökéletesen biztonságos és titkosított fizetést biztosíthassunk. Éppen ezért látható a nevük a URL-ben is.
Az új fizetési rendszerünkben lehetőség van arra, hogy a fizetési információk elmentésre kerüljenek, ezzel is szolgálva a későbbi, kényelmes fizetést. Amennyiben ezt az opciót választod, arra kérünk, győződj meg róla, hogy bepipálod az 'Adatok mentése' mezőt.
Természetesen, ebben az esetben csupán annyi a dolgod, hogy a bankkártya száma melletti “x ” gombra kattintasz. Figyelem! Ezzel az előfizetés NEM törlődik, csupán a fizetési információk nem lesznek elmentve az oldalon. Az előfizetést a fiókba bejelentkezve 'Saját fiókom' menüpontban lehet törölni weboldalunkon.
Star Rider tagság automatikusan megújul az adott időszak lejárta után. Ha törölni szeretnéd az előfizetést, akkor azt bármikor megteheted a ’Saját fiókom’ oldal alatt.
Sajnos jelenleg csak azok a fizetési opciók elérhetők, melyek a listánkon szerepelnek.
A fizetés sikertelenségének számtalan oka lehet. Előfordulhat, hogy nincs aktiválva a bankkártyád, vagy a bankkártyádat kibocsájtó bank valami miatt nem engedélyezi a fizetést weboldalunkon. Arra kérünk, próbálkozz másik fizetési opcióval, vagy keresd fel bankodat további információért. Az Adyen pénzügyi rendszerünk a lehetséges online csalások miatt blokkolhat egyes vásárlásokat. Ha nem sikerült a bankkártyás vásárlás, akkor azt javaslom, hogy vedd fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó bankoddal és érdeklődd meg a fizetés sikertelenségének okát
Nem. Amennyiben fizetéssel kapcsolatos kérdésed van, arra kérünk, fordulj ügydélszolgálatunkhoz. A fizetések visszafordítása a fiók automatikus zárolásához vezet.
Ha a vásárlás sikeres volt a fiókon, de az adott tagság és a vele járó Star Coinsok száma még nem volt felhasználva, akkor kérvényezheted a visszatérítést a Supporttól. A visszafizetési kérelmeket egyedileg bíráljuk el.
Igen, csupán egyszer fizetsz a tagságért, és többet nem.
Nem, sajnos erre nincs lehetőség. A váltáshoz törölnöd kell a jelenlegi előfizetésed, és az új, kívánt fizetési móddal újabb előfizetést indítanod.
Arra kérünk, ellenőrizd le a fizetés státuszát a weboldalunkon a Saját fiókom-→ a Vásárlások menüpontban. Amennyiben a fizetés sikertelennek bizonyult, arra kérünk, próbáld újra. Amennyiben a státus függő, arra kérünk, várj 3 órát, mert lehetséges, hogy a bank jóváhagyására egy kicsit várni kell. Ha ezek után sem kerül jóváírásra a vásárlásod, arra kérünk vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a weboldalon található nyomtatvány kitöltésével. Ugyanez a teendő abban az esetben is, ha a fizetés sikeresnek tűnik, mégsem lett jóváírva.
A fiókodba bejelentkezve a Saját fiókom-→ a Vásárlások menüpontban találod a fizetések státuszát.
Néha időbe telik a fizetés feldolgozása, ezért arra kérünk, várj 3 órát, mert lehetséges, és probléma esetén csak ezután vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található nyomtatvány kitöltésével.
Először is az összes kódodat hozzá kell adnod a beregisztrált paysafe cardodhoz , majd az új kódot használhatod vásárláshoz.
Lehetséges, hogy olyan mobil szolgáltatónál vagy, amivel a fizetés nem támogatott. Az is előfordulhat, hogy nincs elég pénzed, vagy a mobilos fizetés le van tiltva a telefonodon. Amennyiben egymás után, rövid időn belül túl sokat próbálkoznál, lehet, hogy egy időre leblokkolódik a telefonszámod.
Sajnos erre nincs lehetőség, éppen ezért arra kérünk, alaposan gondold át a vásárlást mobilos fizetés esetén.
Ha a teljes összeg nem került jóváírásra, akkor részlefizetésnek fog számítani. Kérlek, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy megkapd a kompenzációt a kifizetett összegért.
A közvetlen szállítói számlázásunk nem tudja fogadni a szállítokat az országodban. Kérlek próbálj egy másik szállítót vagy fizetési opciót.
Paysafecard
Sofort
Dotpay
Giropay
iDeal
Qiwi
Safteypay
Trustpay