​Star stable​ HUN

 

Fizetés és tagság

Mit jelent az, hogy valaki Star Rider?

A Star Riderek azok a játékosok, akik fizetett tagsággal rendelkeznek, melynek köszönhetően az egész játék, az összes különleges funkció elérhető számukra. További információért a Star Rider-rel kapcsolatban kattints ide.

Mit jelent az előfizetés?

Az összes tagság (kivéve az állandó Star Rider tagságot, vagy a mobilról történő fizetéssel vásárolt tagság) előfizetés, ami azt jelenti, hogy minden általad választott időszakban fizetsz egy megadott összeget. Ezek az előfizetések a válaszott időszakonként automatikusan megújulnak, amíg az előfizetést nem törli a játékos. Az előfizetés bármikor törölhető az alábbi linken. Olyan fizetési módok amelyek elfogadják a Visa, Mastercard, Paypal, iDeal, Girporay és Sofort szolgáltatókat

Mi történik, ha mobiltelefonról fizetek?

Ha mobillal vásárolsz tagságot, az csak az adott időszakra szól (nem tudjuk automatikusan megújítani). Minden alkalommal, amikor a Star Rider lejár a felhasználóknak kell gondoskodni a tagság megújításáról. A fiókodba bejelentkezve láthatod, meddig érvényes a tagságod.

Mit jelent az állandó Star Rider tagság?

Az állandó tagság hozzáférést biztosít a játékhoz, a Star Stable működése alatt. Az állandó Star Rider játékosok hozzáférnek a rendszeres heti frissítésekhez és minden szombaton 100 Star Coinsban részesülnek. Ez azt jelenti, hogy csak egyszer kell fizetni a tagságért, ami után állandó Star Rider leszel. Élvezd ki a Star Rider nyújtotta csodás lehetőségeket, ami mellett az állandó tagságod megvásárlásakor 1200 Star Coinsal jutalmazunk! Moorlandon egy különleges üzlet is található egyedi ruhákkal és felszereléssel az állandó Star Riderek számára!

Mi biztosítja a fizetés biztonságát?

Star Stable nem tárol semmilyen fizetéssel kapcsolatos információt, az összes fizetés külsőleg, biztonságosan történik, melyről megbízható fizetési szolgáltatók, mint például a PayPal vagy a Adyen gondoskodik.

Pre-Paid Visa, illetve Pre-Paid MasterCarddal lehet fizetni?

Jelenleg nem fogadunk el pre-paid kártyákat. Olyan bankkártyákkal lehet fizetni, melyek bakszámlához kötöttek.

Van lehetőség Star Stable ajándékkártya vásárlására?

Természetesen! Különleges hivatalos üzletünkben Star Coins és Star Rider tagságok is vásárolhatók, melyekhez egy gyönyörű, egyedi képeslap is jár. Ajándékcsomagjainkat a weboldalon, az "Üzlet" fülre kattintva tekintheted meg.

Mi történik a fiókommal, ha lejár a Star Rider tagságom?

A tagság lejártával nem lesz számodra elérhető semmilyen Star Rider funkció, nem tudsz majd belépni a Star Rider területekre sem. Ennek ellenére a fiók érintetlen marad, a karakter és a lovak ugyanazon a szinten maradnak és nem veszítesz el semmit, amit korábban szereztél. Ne felejtsd el a legszükségesebb felszereléseidet, a lejárat előtt, áttenni a hátizsákodba.

Mi az a promóciós kód, és hol találok ilyet?

A promóciós kódok egyediek, melyek különleges lehetőségeket biztosítanak (pl. ingyenes Star Coinst). Ezek csak egyszer használhatók fel (miután egy kóddal kiváltottad a kedvezményt, és azt odaadod barátodnak, barátnődnek a kód már nem fog működni). Alkalmanként ellátogatunk különböző eseményekre (pl. Lovas rendezvényekre) ahol a látogatókat promóciós kódokkal várjuk.

Néhány promóciós kód csak bizonyos felhasználók számára, egyes országokban érhető el.

Hogy tudom törölni a tagságomat, előfizetésemet?

Az előfizetés törléséhez jelentkezz be a Star Stable fiókodba, kattints a Profil fülre, majd az Előfizetés törlése gombra.

Mi történik, ha törlöm az előfizetésemet?

Amikor törlöd az előfizetésed, akkor a Star Rider tagságod nem fog többé automatikusan megújulni. Addig még Star Rider maradsz, ameddig a korábbi tagságod le nem jár. A Star Rider lejárta után is elérhető lesz számodra a játék ingyenes része, és semmit sem veszítesz el, amit korábban a játékban megszereztél.

Mi az az ‘Adyen’ és miért látom az URL-ben, biztonságos ez?

Az Adyen az új fizetési partnerünk, aki a bankkártyás-, e-wallet- és banki átutalásos fizetésekért felelős. A fizetési oldalukat a saját weboldalunkon használjuk, hogy ezzel tökéletesen biztonságos és titkosított fizetést biztosíthassunk. Éppen ezért látható a nevük a URL-ben is.

 

Elmentitek a bankkártya információit?

Az új fizetési rendszerünkben lehetőség van arra, hogy a fizetési információk elmentésre kerüljenek, ezzel is szolgálva a későbbi, kényelmes fizetést. Amennyiben ezt az opciót választod, arra kérünk, győződj meg róla, hogy bepipálod az 'Adatok mentése' mezőt.

 

Eltávolíthatók a mentett fizetési információk?

Természetesen, ebben az esetben csupán annyi a dolgod, hogy a bankkártya száma melletti “x ” gombra kattintasz. Figyelem! Ezzel az előfizetés NEM törlődik, csupán a fizetési információk nem lesznek elmentve az oldalon. Az előfizetést a fiókba bejelentkezve 'Saját fiókom' menüpontban lehet törölni weboldalunkon.

 

Miért vontak le a kártyámról újabb összeget?

Star Rider tagság automatikusan megújul az adott időszak lejárta után. Ha törölni szeretnéd az előfizetést, akkor azt bármikor megteheted a ’Saját fiókom’ oldal alatt.

 

Az a fizetési mód, melyet használni szeretnék nincs feltüntetve a listán. Mit tegyek?

Sajnos jelenleg csak azok a fizetési opciók elérhetők, melyek a listánkon szerepelnek.

 

Miért sikertelen a fizetésem?

A fizetés sikertelenségének számtalan oka lehet. Előfordulhat, hogy nincs aktiválva a bankkártyád, vagy a bankkártyádat kibocsájtó bank valami miatt nem engedélyezi a fizetést weboldalunkon. Arra kérünk, próbálkozz másik fizetési opcióval, vagy keresd fel bankodat további információért. Az Adyen pénzügyi rendszerünk a lehetséges online csalások miatt blokkolhat egyes vásárlásokat. Ha nem sikerült a bankkártyás vásárlás, akkor azt javaslom, hogy vedd fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó bankoddal és érdeklődd meg a fizetés sikertelenségének okát

 

Visszafordíthatom a fizetést?

Nem. Amennyiben fizetéssel kapcsolatos kérdésed van, arra kérünk, fordulj ügydélszolgálatunkhoz. A fizetések visszafordítása a fiók automatikus zárolásához vezet.

 

Mikor vagyok jogosult egy vásárlás visszatérítésére?

Ha a vásárlás sikeres volt a fiókon, de az adott tagság és a vele járó Star Coinsok száma még nem volt felhasználva, akkor kérvényezheted a visszatérítést a Supporttól. A visszafizetési kérelmeket egyedileg bíráljuk el.

 

A Lifetime tagságért csupán egyszer kell fizetni?

Igen, csupán egyszer fizetsz a tagságért, és többet nem.

 

Módosíthatom a jelenlegi fizetési módomat, amíg Star Rider vagyok?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség. A váltáshoz törölnöd kell a jelenlegi előfizetésed, és az új, kívánt fizetési móddal újabb előfizetést indítanod.

 

Fizettem, de nem lett jóváírva, amit vásároltam.

Arra kérünk, ellenőrizd le a fizetés státuszát a weboldalunkon a Saját fiókom-→ a Vásárlások menüpontban. Amennyiben a fizetés sikertelennek bizonyult, arra kérünk, próbáld újra. Amennyiben a státus függő, arra kérünk, várj 3 órát, mert lehetséges, hogy a bank jóváhagyására egy kicsit várni kell. Ha ezek után sem kerül jóváírásra a vásárlásod, arra kérünk vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a weboldalon található nyomtatvány kitöltésével. Ugyanez a teendő abban az esetben is, ha a fizetés sikeresnek tűnik, mégsem lett jóváírva.

 

Hol láthatom a fizetésem státuszát?

A fiókodba bejelentkezve a Saját fiókom-→ a Vásárlások menüpontban találod a fizetések státuszát.

 

Úgy látom, hogy sikeres a fizetésem, mégsem lett jóváírva, amiért fizettem. Mit tegyek?

Néha időbe telik a fizetés feldolgozása, ezért arra kérünk, várj 3 órát, mert lehetséges, és probléma esetén csak ezután vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található nyomtatvány kitöltésével.

 

Miért nem használhatok két Paysafe kártyát egy fizetéshez?

Először is az összes kódodat hozzá kell adnod a beregisztrált paysafe cardodhoz , majd az új kódot használhatod vásárláshoz.

 

Miért sikertelen a mobilos fizetési próbálkozásom?

Lehetséges, hogy olyan mobil szolgáltatónál vagy, amivel a fizetés nem támogatott. Az is előfordulhat, hogy nincs elég pénzed, vagy a mobilos fizetés le van tiltva a telefonodon. Amennyiben egymás után, rövid időn belül túl sokat próbálkoznál, lehet, hogy egy időre leblokkolódik a telefonszámod.

 

Van lehetőség pénzvisszaigénylésre mobilos fizetésnél?

Sajnos erre nincs lehetőség, éppen ezért arra kérünk, alaposan gondold át a vásárlást mobilos fizetés esetén.

 

Mi az a részletfizetés?

Ha a teljes összeg nem került jóváírásra, akkor részlefizetésnek fog számítani. Kérlek, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy megkapd a kompenzációt a kifizetett összegért.

 

Néhány szállító nem áll rendelkezésre, mit tehetek?

A közvetlen szállítói számlázásunk nem tudja fogadni a szállítokat az országodban. Kérlek próbálj egy másik szállítót vagy fizetési opciót.

 

További információt a különböző fizetési módokról itt találsz:

Paysafecard

Sofort

Dotpay

Giropay

iDeal

Qiwi

Safteypay

Trustpay